Česta pitanja

Česta pitanja

DOSTAVA

  • Gdje je moja narudžba?

    Nakon što napravite personaliziranu narudžbu, odmah počinjemo sa izradom. Ako još niste dobili e-mail ili SMS sa podacima o praćenju pošiljke, znači da je proizvod još u izradi. Ukoliko ste dobili e-mail, molimo vas da kliknete na link za praćenje pošiljke.

    Ukoliko trebate dodatne informacije, pošaljite nam e-mail na info@carapa.hr. Molimo vas da u e-mailu napišete vaše ime i broj narudžbe.

  • Koliko vremena je potrebno da dobijem svoj proizvod?

    Svi nepersonalizirani proizvodi se šalju idući radni dan.

    Sve personalizirane čarape se izrađuju i šalju u 3 radna dana.
    Svi personalizirani jastuci se izrađuju i šalju u 3 radna dana.
    Sve personalizirane majice se izrađuju i šalju u 5 radnih dana.

    Nakon što je vaša narudžba gotova, isporučuje se s odabranom brzinom dostave.
    Uobičajeno vrijeme isporuke za standardnu dostavu je 3-7 dana. To ne uključuje vrijeme izrade.
    Uobičajeno vrijeme ispouke za ekspresnu dostavu je 1-2 dana. To ne uključuje vrijeme izrade.

    Za bržu dostavu predlažemo plaćanje kreditnom karticom ili putem paypala-a.

  • Mogu li pratiti svoju pošiljku?

    Naravno! Dobit ćete SMS ili e-mail nakon predaje paketa na dostavu.

  • Koji su vam uvjeti povrata?

    Želimo biti sigurni da ste potpuno zadovoljni kupnjom. 

    Nepersonalizirani proizvodi
    Za nepersonalizirane proizvode pružamo povrat novca unutar 14 dana, bez pitanja. Samo nam pošaljite e-mail na info@carapa.hr i dobit ćete instrukcije za povrat robe.

    Personalizirani proizvodi
    Za personalizirane proizvode ne možemo primijeniti standarne uvjete povrata. Ako vam se iz nekog razloga ne sviđa personalizirani proizvod, pošaljite nam e-mail na info@carapa.hr i učinit ćemo sve da to ispravimo.

  • Mogu li platiti za bržu isporuku?

    Možete odabrati prioritetni redoslijed pri plaćanju kako biste preskočili proizvodni red. Prioritetne narudžbe šaljemo u roku od 1-2 dana.

    Možete ubrzati dostavu odabirom ekspresne dostave pri plaćanju.

  • Mogu li promijeniti adresu dostave?

    Ako vaša narudžba još nije poslana, možemo promijeniti adresu. Molimo vas da nam čim prije pošaljte e-mail na info@carapa.hr. 

PLAĆANJA

  • Koje vrste plaćanja prihvaćate?

    Većinu svih kreditnih/debitnih kartica, Paypal ili plaćanje pouzećem.

  • Nudite li popust na velike narudžbe?

    Naravno. Popust na količinu počinje od narudžbu od 10+ para. Kontaktirajte nas za više informacija.

  • Mogu li otkazati narudžbu?

    Molimo pošaljite nam e -poruku što je prije moguće.

    Nepersonalizirane narudžbe
    Mogu se otkazati bilo kad, bez pitanja.

    Personalizirane narudžbe
    Otkazivanje narudžbe nije moguće.

  • Mogu li kupovati kao pravna osoba?

    Naravno! Pošaljite nam e-mail na info@carapa.hr za račun tvrtke.

FOTOGRAFIJE

  • Moram li izrezati svoju sliku?

    Ne 🙂 Imamo tim iskusnih grafičkih dizajnera koji će obrezati vašu sliku.

  • Kakva fotografija je prihvatljiva?

    Što je fotografija bolja, bolji će biti krajnji rezultat. Pokušajte poslati fotografije visoke kvalitete - snimljene suvremenim mobitelom ili fotoaparatom.

    Fotografije čarapa
    Pokušajte pronaći fotografiju koja ima dobro prirodno osvjetljenje i na kojoj je cijelo lice (uključujući uši) subjekta vidljivo bez ikakvih prepreka. Najbolje je napraviti fotografiju u visini očiju ili sa profila.

    Fotografije jastuka
    Pokušajte pronaći fotografiju koja ima dobro prirodno osvjetljenje i na kojoj je cijeli ljubimac (uključujući uši) vidljiv bez ikakvih prepreka. Najbolje je da kućni ljubimac sjedi i da se uslika u visini očiju ljubimca.

  • Mogu li dobiti pretpregled prije izrade?

    Kako bismo održali brzu proizvodnju i rokove isporuke, ne možemo vam poslati pregled prije izrade.

    U slučaju da niste zadovoljni primljenim proizvodom, pošaljite nam e-mail i rado ćemo učiniti sve što možemo da budete zadovoljni!

    Ako imate posebne želje u vezi fotografija, obavijestite naš tim o tome u napomeni pri plaćanju. Ne jamčimo da možemo u potpunosti udovoljiti vašem zahtjevu, ali dat ćemo sve od sebe. 

  • Moj ljubimac/prijatelj ima ukras/dodatak na sebi. Možete li to uključiti?

    Naravno! Molimo vas da ostavite napomenu pri plaćanju i naš dizajnerski tim će se pobrinuti da uključi ukras/dodatak u print vaše fotografije.

  • Mogu li dobiti više od 1 lica na par čarapa?

    Naravno! Na jedan par čarapa možete dobiti do tri različita lica. Odaberite opciju na stranici proizvoda. Imajte na umu da svako dodatno lice ima malu naknadu. 

    Za čarape sa jednim licem možete učitati jednu fotografiju. U slučaju da fotografija ima više lica, molimo navedite koje biste željeli za ispis u napomeni pri narudžbi.

    Za čarape sa dva različita lica možete učitati jednu do dvije fotografije. Ukoliko učitate jednu fotografiju, provjerite sadrži li dva lica. U slučaju da fotografija ima više od dva lica, molimo navedite koja biste željeli za ispis u napomeni pri narudžbi.

    Za čarape sa tri različita lica možete učitati jednu, dvije ili tri fotografije. Ukolko učitate jednu ili dvije fotografije, U slučaju da fotografija ima više od tri lica, molimo navedite koja biste željeli za ispis u napomeni pri narudžbi. 

    Čarape sa više od tri različita lica nisu moguće za izradu.

  • Možete li staviti više od jednog ljubimca na jastuk?

    Možete naručiti jastuk sa samo jednim ljubimcem. U slučaju da učitavate fotografiju sa dva kućna ljubimca, molimo navedite u napomeni kojeg bi ste htjeli za izradu.

  • Mogu li ispisati bilo što?

    Naravno, možete ispisati bilo kojeg kućnog ljubimca, osobu ili logotip sve dok za to imate autorska prava. Rado ćemo ispisati fotografije vaših kućnih ljubimaca ili prijatelja. Ako učitate fotografiju poznate osobe ili poznati logotip, morate imati dopuštenje autora/vlasnika za to.

  • Mogu li ispisati bilo koju životinju?

    Da, možemo ispisati gotovo svaku postojeću životinju. 🙂

  • Mogu li promijeniti svoju fotografiju?

    Pošaljite nam e-mail što je prije moguće. Ako pošaljete e-mail unutar dva sata, vaša narudžba još nije izrađena i možemo promijeniti vašu fotografiju ili čak proizvod.

PERSONALIZIRANE ČARAPE

  • Nosim polubroj. Koji broj trebam naručiti?

    Ako ste između dvije veličine, preporučujemo da naručite manji broj. Naše čarape su izuzetno rastezljive 🙂 

    Dimenzije čarapa su:
    Small 35-38
    Medium 39-42
    Large 43-46

  • Imate li XL ili XS veličine?

    Trenutno nažalost ne nudimo druge veličine.

    Iako ne jamčimo savršenu mjeru, nekim kupcima sa brojem 47.5 odgovara veličina L.

  • Kako održavati čarape?

    Vaše su čarape izrađene da traju. Preporučujemo da ih perite izokrenute u perilici rublja na 40 ° C. Posušiti. Ne peglati.

  • Koji je materijal čarapa?

    Naše čarape su poput vrhunskog pamuka. Sastav: 70% poliester, 27% pamuk, 3% elastan

    S unutarnje strane glavni materijal je pamuk koji osigurava da vam stopala ostanu sretna cijeli dan 🙂 Izvana, glavni materijal koji se koristi je poliester koji osigurava da personalizirani print ostane dugo na čarapama.

  • Želim dobiti dizajn po mjeri.

    Trenutno minimalna količina narudžbi potpuno prilagođenih čarapa iznosi 10 pari. Pošaljite nam e-mail na info@carapa.hr kako biste dobili više informacija. 

PERSONALIZIRANI JASTUCI

  • Koja je veličina jastuka?

    Maksimalna veličina jastuka je 35 x 45 cm.

  • Koji je materijal jastuka?

    Tekstil je vrhunski mekani pliš izrađen od 100% poliestera. Odbija vodu i prljavštinu.

    Punjenje je izrađeno od sintetičkih vlakana. 

  • Mogu li oprati jastuk?

    Naravno! Možete staviti jastuk na pranje pri temperaturi od 40°C i sušiti na zraku. Ne peglati.

VELIKE NARUDŽBE

  • Mogu li naručiti čarape sa logotipom moje tvrtke?

    Da! Pošaljite nam e-mail sa svojim željama na info@carapa.hr a mi ćemo se pobrinuti da vam ponudimo najbolju moguću ponudu.

  • Mogu li naručiti čarape za preprodaju?

    Možete! Pošaljite nam e-mail sa detaljima o vašim željama na info@carapa.hr a mi ćemo vam se javiti u najkraćem mogućem roku.