Mogu li platiti za bržu isporuku?

Možete odabrati prioritetni redoslijed pri plaćanju kako biste preskočili proizvodni red. Prioritetne narudžbe šaljemo u roku od 1-2 dana.

Možete ubrzati dostavu odabirom ekspresne dostave pri plaćanju.

Koji su vam uvjeti povrata?

Želimo biti sigurni da ste potpuno zadovoljni kupnjom. 

Nepersonalizirani proizvodi
Za nepersonalizirane proizvode pružamo povrat novca unutar 14 dana, bez pitanja. Samo nam pošaljite e-mail na info@carapa.hr i dobit ćete instrukcije za povrat robe.

Personalizirani proizvodi
Za personalizirane proizvode ne možemo primijeniti standarne uvjete povrata. Ako vam se iz nekog razloga ne sviđa personalizirani proizvod, pošaljite nam e-mail na info@carapa.hr i učinit ćemo sve da to ispravimo.

Koliko vremena je potrebno da dobijem svoj proizvod?

Svi nepersonalizirani proizvodi se šalju idući radni dan.

Sve personalizirane čarape se izrađuju i šalju u 3 radna dana.
Svi personalizirani jastuci se izrađuju i šalju u 3 radna dana.
Sve personalizirane majice se izrađuju i šalju u 5 radnih dana.

Nakon što je vaša narudžba gotova, isporučuje se s odabranom brzinom dostave.
Uobičajeno vrijeme isporuke za standardnu dostavu je 3-7 dana. To ne uključuje vrijeme izrade.
Uobičajeno vrijeme ispouke za ekspresnu dostavu je 1-2 dana. To ne uključuje vrijeme izrade.

Za bržu dostavu predlažemo plaćanje kreditnom karticom ili putem paypala-a.

Gdje je moja narudžba?

Nakon što napravite personaliziranu narudžbu, odmah počinjemo sa izradom. Ako još niste dobili e-mail ili SMS sa podacima o praćenju pošiljke, znači da je proizvod još u izradi. Ukoliko ste dobili e-mail, molimo vas da kliknete na link za praćenje pošiljke.

Ukoliko trebate dodatne informacije, pošaljite nam e-mail na info@carapa.hr. Molimo vas da u e-mailu napišete vaše ime i broj narudžbe.